CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sabtu, 24 Oktober 2009

di sebalik sebuah mimpi ada...mimpi lagi haha






mimpi yg ingin aku katakan ini adalah..hehe
mungkin akan mengejutkan korang semua.....
tapi kadang-kadang mimpi itu akan menjadi kenyataan bukan?
mungkinkah apa yg aku mimpi akan terjadi di dunia realiti?
bukan lagi angan-angan mat jenin....
nak taw aku mimpi ape?

ni haaaa . . .

 mimpi kapel dgn mereka di atas.
                     (umar sti ppukol aku pki slipaar kalo dy bace blog nihh :P)
**malu. muka aku merah macam kaler merah  haha.
sungguh!!xtpu tpu

..
.....
.......
..........
............
..............
..................
.....................
.........................
...............................


HUAHUAHUAHUA. 
xmo bangon tdo..nk tdo lg..tdo lg..
bangun tdo: gelak guling-guling!! senyum lebar2 macam faaza..pastu berusahe smbg tdo dgn harapan mimpi tu bersambung..tp malangnye episode da tamat :( xpe!haha

ape la yg aku mimpi nih. x taw la kenapa. haha. maafkan saya kerana bercita-cita tinggi. as how i wish my bf is one of them hahahaha...adoi gilaaa ka kau ni deb..??alah, xpe ahh!bukan senang nk dpt mimpi..tambah ag mimpi yg best2 camni kn?kn? haha


::umardebb::


tgk mate pn da tawu dah ade orang xpuas ati..haha
lekla u..mimpikan maenan tdo..tp kalo jd real lg best!!
hahahahahhaa

jgn mara..jgn mara..
i still less than three yoouuu :D


by: tcer deb

pada: ptg yg hening pas basuh kipas

waktu : kandak senyum2 dpn laptop
pko layan cte org mate sepet
teha zzzzz
kakyong kunci bilik xbg ak masok hehe

selly melalaque
pka usha pic dy ngn bos
jue ym tp blakang ym tu ade assigment patch adam
mbak termenung kat ampaian tringt pacar


4 komentar:

Anonim mengatakan...

eh.. johnny depp suda jd milikkku.. jgn berangan! hehe
yg lain kau ambl pun xpa.. yg penting j.depp sya punya! hahahahah
ooppss sya n piko punya..
sharing is caring and geramming.. hahaha

Anonim mengatakan...

hahaa..
hadoi tcer~
patot la i masok bilik u tgh senyum manis sorg2..
boleyh ka jgn join jue yg senyum bahagia time tido?? haigOo..

apa nak jadi~apa nak jadi~sampai sekarang tak kawen lagi~ apa nak jadiiii~~

hoho..

piko mengatakan...

deby~ apsal ko kapel ngan johnny depp?? nk share ngan selly je dh mcm die quote: geramming tawuk.. ktorg xleh allow 3rd party la.. xleh2..! abu lg.. evntho mimpi.. akoo jelesh ah~ haha..

henshem incik J.depp akoo ngan selly kan2? *drool*

Anonim mengatakan...

soory korg..ak xle ahh nk wat pape
sbb jdepp yg nak kat aku
haha

agak kasihan lah di situ

^^v haha


PIKO!bleh ka ko jgn ttbe nk share2 ngn selly je padahal aku luahkan perasaan aku kat jdep ni dari UNITY ag kat ko.
*agak xphm sket!*